چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

دسترسی آسان

آماندا میلگان از سه طریق میشود اجزاء که محتوای شما را به اندازه کافی خبر ساز کند و بتوانید پیوند ها را به خود جلب کنید .

وقایع یا داده ها ، احساسات و تأثیرات

فراموش نکنید که برای دیدن ارائه کامل آماندا – راهنمای زنده برای یافتن و پر کردن شکاف ها در استراتژی پیوند خود – بلیط خود را با بلیط خود دریافت کنید!

صندلی خود را در امن کنید

توضیحات ویدیو که به زودی قرار میگیرد

سلام به همه. من آماندا میلیگان ، مدیر رشد در Fractl هستم و امروز می خواهم در مورد چگونگی ساختن محتوای قابل اخبار با شما صحبت کنم. حرفه من در بازاریابی و ارتباطات بوده است ، اما مدرکم در روزنامه نگاری بوده است. بنابراین این موضوعی است که از همه چیز به من نزدیک و عزیز هستش.

بنابراین ارائه MozCon من در واقع چگونگی انجام تجزیه و تحلیل شکاف پیوند است ، که اساساً به این معنی است که چگونه می توان فهمید رقبای شما از چه کسانی لینک می گیرند و سپس چگونه می توانید پیوندهای مشابه را بگیرید. خوب ، وقتی صحبت از ساختن واقعی آن پیوندها می شود ، محتوای قابل اخبار بهترین راه برای این کار است. من قصد دارم در مورد برخی از عناصر واقعاً مهم در ایجاد آن نوع محتوا با شما صحبت کنم.

data یا داده ها ( اطلاعات )

بنابراین اول ، داده ها. داده ها برای این فرآیند بسیار مهم هستند زیرا بیشتر ما عملیات اخبار فوری یا اتاق خبرهای کامل برای مارک خود نداریم. ما گزارشگر واقعی نیستیم.

این شغل تمام وقت ما نیست. بنابراین ما نمی توانیم فقط در مورد جدیدترین اتفاقی که رخ می دهد گزارش دهیم. تقریباً باید با کاوش و بررسی موضوعاتی که برای ما جالب است ، اخبار خود را بسازیم.

داده های داخلی

بنابراین داده های اصلی راهی عالی برای انجام این کار است. شما می توانید با دیدن اینکه آیا واقعاً در شرکت خود داده داخلی دارید که مورد توجه انتشارات مربوطه باشد ، شروع می کنید. بسیاری از شرکت ها از این جنبه چشم پوشی می کنند.

بدیهی است که برای این کار باید مجوز داشته باشید. اما ممکن است اطلاعاتی داشته باشید که واقعاً جالب باشد. یا شاید شما یک لیست ایمیل یا مخاطبی دارید که کاملاً فعال است و می توانید از آن نظر سنجی یا نظرسنجی کنید و برخی از اطلاعاتی را که برای مردم جذاب است کشف کنید. بنابراین این مکان خوبی برای شروع است.

داده های عمومی

در غیر این صورت ، داده های عمومی در دسترس است. دولت به تنهایی هزاران تن مجموعه داده در دسترس عموم دارد که می توانید با استفاده از آنها و حتی مجموعه داده های مختلف را با هم ترکیب کنید تا چیزهای بسیار جالبی را ببینید.

نمونه ای از ترکیب آن برای مشتری ما Porch.com است. ما اطلاعاتی راجع به هزینه های مختلف کارهای منزل ، بدون کارها ، اما انجام پروژه های بهسازی منزل بررسی کردیم و سپس از مردم نظرسنجی کردیم تا از آنها بپرسیم که آنها چند بار این پروژه های بهسازی منزل را انجام می دهند. ما توانستیم هزینه بهسازی خانه را طی سالهای طولانی ببینیم. بنابراین این یک مثال استفاده از دو مجموعه داده مختلف است که برای بینش جدید ترکیب می شوند.

نظرسنجی ها

ثالثاً ، اگر هنوز جواب و داده ندارید ، نظرسنجی ها و انواع دیگر جمع آوری داده ها عالی است. شاید بتوانید نظر سنجی انجام دهید. شاید بتوانید شبکه های اجتماعی را خراش دهید. شاید راه دیگری وجود داشته باشد. ما دستمال مرطوب میکروب را انجام داده ایم. هر کاری که می توانید برای جمع آوری داده انجام دهید. اصولاً یک روش خوب برای فکر کردن در مورد آن این است که از خود سوالی بپرسید که برای شما جالب باشد و برای مخاطبانتان جالب باشد یا به آنچه برای مخاطبانتان جالب است فکر کنید.

اگر پاسخی وجود ندارد ، از خود بپرسید که چگونه می توانید آن را پیدا کنید. سپس این بخش بقیه مراحل را به طور تصاعدی آسان تر می کند ، زیرا وقتی می خواهید یک خبرنگار را تحریک کنید ، می خواهید بگویید ، “من تحقیق منحصر به فردی دارم ، داده های جدیدی که هیچ کس قبلاً در مورد آنها صحبت نکرده است.” این برای رسانه ها بسیار جذاب است.

 

هیجان یا احساسات

دومین اجزاء در اینجا احساسات است. آیا کاری که روی آن کار می کنید باعث می شود کسی چیزی را احساس کند؟ در حال حاضر من یک عنوان اصلی از TechRepublic دارم. این پوشش واقعی قطعه ای است که ما آن را تهیه کردیم.

 

در این مقاله آمده است: “زمینه بزرگنمایی شما ممکن است باعث شود شما آنقدر که فکر می کنید حرفه ای به نظر نرسید.” اکنون آن را می خوانید ، و مانند “صبر کنید ، چه؟” همه ما روی بزرگنمایی هستیم. این خوب نیست. بنابراین این یک عنصر غافلگیر کننده برای آن است ، درست است؟ به همین دلیل من می گویم که در مورد این فکر کنم ، این امر گاهی اوقات ذاتی است ، وقتی شما با ایده هایی روبرو می شوید ، همه ما تمایل داریم به چیزهایی فکر کنیم که به نوعی طنین عاطفی دارند.

اما اگر از ابتدا به این مطالب فکر می کنید و تصور می کنید که ممکن است یک عنوان چگونه به نظر برسد یا اینکه اتفاق جالب توجه در مورد چیزی باشد ، می توانید در قسمت های جالب یک پروژه تمرکز کنید. همچنین می توانید در اینجا مشاهده کنید – بنابراین این عنوان از یک نظرسنجی است که ما معتقدم – داده های اصلی تر است. بنابراین آنها قادر به ادعای جدیدی هستند که قبلاً قادر به گفتن آن نبودند.

 

بنابراین احساسات اگر واقعاً مطمئن نیستید که باید به کدام سمت بروید ، غافلگیر شوید ، بر تعجب تمرکز کنید ، زیرا بسیاری از روزنامه نگاران دوست دارند روی چیزهای جدید و غیر منتظره تمرکز کنند. همچنین من فکر می کنم سالها پیش ، من فکر می کنم 2013 ، یک مطالعه انجام دادیم ، که در آن همه تصاویر ویروسی آن سال را بررسی کردیم و از مردم در مورد احساسات بیشتر نظر سنجی کردیم.

 

غافلگیرترین مورد بود. بنابراین در واقع در محتوای ویروسی بسیار شایع است. اما ما حتی در مورد محتوای ویروسی صحبت نمی کنیم. ما در مورد هر چیزی صحبت می کنیم که در روابط عمومی دیجیتال خوب عمل کند. سورپرایز یک روش واقعا عالی برای این کار است. بنابراین همانطور که در حال ایجاد یک بخش از محتوا یا یک پروژه هستید ، در حین انجام این کار از خود بپرسید ، مانند آنچه که انتظار دارید و آیا نتایج بدین ترتیب برگشته است.

بدیهی است که شما باید با آنچه داده ها به شما می دهند کار کنید. اما اگر به نظر شما تعجب آور است ، احتمال اینکه شخص دیگری تعجب آور باشد را پیدا می کند. مطمئن شوید که در نتایج برجسته شده است. وقتی آن را بلند می کنید ، مطمئن شوید که در بدنه زمین شما برجسته شده باشد.

تأثیرات یا موثر

سوم ، تأثیر. موثر، نام های دیگری نیز دارد. گاهی اوقات ما در مورد قابلیت خبری صحبت می کنیم.

برجستگی یکی از آنهاست. اساساً آیا واقعاً مخاطب را تحت تأثیر قرار می دهد؟ وقتی یک روزنامه نگار تصمیم می گیرد چه چیزی بنویسد ، آنها می خواهند بدانند: آیا این بر خوانندگان من تأثیر می گذارد؟ این امر چه تاثیری بر زندگی روزمره آنها دارد؟ بنابراین اگر به این مثال تیتر ، TechRepublic نگاه کنید ، به احتمال زیاد مخاطبان آنها در یک سال گذشته یا بیشتر زوم های زیادی داشته اند.

بنابراین آنها می دانند ، وقتی این زمین را می بینند ، برای بسیاری از افراد جالب خواهد بود. این بیشتر در سطل مخاطبان عام است. شما می توانید پروژه ها را انجام دهید و من یک فیلم دیگر در مورد محتوای مماس دارم ، که می توانید بررسی کنید ، در این راستا است. اما می توانید فکر کنید ، “چه چیزی مخاطبان گسترده را تحت تأثیر قرار می دهد؟” اگر می خواهید پوشش خبری ملی را جلب کنید یا مخاطبان عمومی آن را مجذوب خود کنید ، باید به این فکر کنید که چه عواملی می تواند بر افراد تأثیر بگذارد.

چه چیزهای مشترکی داریم؟ چیزی که قرار است همه بتوانیم به آن ربط دهیم چیست؟ یا هنوز هم می توانید این را در یک چشم انداز زیبا اعمال کنید. همیشه لازم نیست از همه درخواست تجدید نظر کنید. اما اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، پس باید تمرکز کنید و فکر کنید ، “این چگونه بر آن فرد خاص که من در ذهن دارم ، مجموعه افراد تأثیر می گذارد؟” اگر قادر به انجام این کار باشید و در زمین خود برای روزنامه نگاران توضیح دهید ، فکر می کنم این بینش جالب است زیرا XYZ ، و آنها می بینند که برای مخاطبانشان تأثیر دارد ، احتمال اینکه این موضوع را پوشش دهند بسیار بیشتر است ، زیرا این به نفع آنها است که نه تنها مخاطبان خود را وادار به کلیک بر روی این داستان ها کنند بلکه آنها را در مورد مواردی که ممکن است به آنها علاقه مند شوند آگاه کنند.

 

در این صورت ، این ممکن است که آنها آنچنان که فکر می کردند به نظر حرفه ای نرسند من این عنوان را اینجا قرار می دهم زیرا نمونه ای از هر سه مورد است. ما اغلب دوست داریم فکر کنیم که از همان ابتدای ایجاد محتوا دیدگاه روابط عمومی دیجیتال خود را درگیر کرده ایم. شما نمی خواهید آنها را جدا کنید. شما نمی خواهید چیزی را خلق کنید و سپس کسی بعداً آن را صدا کند و تصوری از اینکه از کجا آمده یا چرا به آن سمت رفته اید نداشته باشید.

به این فکر کنید: چه چیزی است که ما سعی می کنیم از این وضعیت خلاص شویم؟ سوالی که می خواهیم به آن پاسخ دهیم چیست؟ اگر پایان نامه دارید صحیح است؟ آیا ثابت می کنید اشتباه است؟ اینها بیت های جالبی هستند که شما را به سمت گرفتن پوشش اینگونه سوق می دهند. بنابراین خیلی سریع خیلی چیزها را پشت سر گذاشتم. نکته اصلی این است که اگر شما یک چیز قابل خبر ارائه کنید ، اگر برای گروه خاصی از افراد جذاب باشد ، اگر اطلاعات اصلی باشد ، و دارای طنین عاطفی زیادی باشد ، شما می توانید آن را برای رسانه ها باشید و امیدوارم که برای برند شما پوشش رسانه ای پیدا کنید ، که نه تنها باعث آگاهی شما از برند و موقعیت بسیار معتبری می شود ، زیرا نام تجاری شما در کنار تحقیقات اصلی که نام تجاری شما انجام داده است ذکر می شود ، بلکه بک لینک های خارق العاده ای نیز دارد که دوباره به کل تحلیل لینک جنبه چیزها

 

سئوکاران در واقع همیشه به دنبال راه هایی برای به دست آوردن لینک های عالی هستند ، اما شما باید این پیوندها را بدست آورید و باید از طریق ایجاد محتوای خبری ارزش کسب کنید. بنابراین بسیار ممنونم که امروز به من پیوستید. من واقعاً سپاسگزارم که وقت و بهترین شانس را در آنجا قرار دادید

مهندس پورهاشمی

مهندس پورهاشمی

من از سال 1390 (2011 میلادی) شروع به فعالیت در حوزه اینترنت و دنیای مجازی کردم. از همان ابتدا علاقه‌مند به حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات بودم و به مرور زمان به حورزه سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) علاقه‌مند شدم. با توجه به علاقه و استعداد خود در این زمینه، تصمیم به تبدیل شدن به یک متخصص سئو گرفتم و به صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت کردم. با گذر زمان، تجربیات و دانشم را در زمینه سئو روز به روز افزایش دادم و به عنوان یک کارشناس سئو مطرح در سایت سورن سئو معرفی شدم. در طول این سال‌ها بر روی پروژه‌های متنوع و مشتریان گوناگون، مهارت‌های گوناگونی را در زمینه سئو به دست آوردم .

این مقاله را با دیگران به اشتراک بگذارید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *